Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~daughter | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna adresKraków zarejestrowany07.03.2006 @09:48:11 ostatnio na stronie29.06.2015 @22:40:25

z wykształcenia architekt, z pasji rysownik

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnowakowskajk.wix.com/arch
digarty19 komentarze329 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~archiseb    17.07.2007 @21:51:17
Dzieki za koment. Nie, nie zkładałem. Nie nawidze historii i polskiego, a tego żądali
~Leniu9000    15.07.2007 @18:51:21
hejołł do krakowa biorą pod uwage mature z matmy i fizyki? muszą być roszerzone czy tylko podstawy? ???? odpisz pls : *
_______
Zapraszam !
~tatarata    15.07.2007 @15:16:47
Bochnia się kłania
~tatarata    15.07.2007 @14:20:04
gratuluję dostania się
jeżeli masz nazwisko zaczynające sie na a, b lub c to może się zdarzyć że będziemy w jednej grupie
~Strict    14.07.2007 @23:23:59
studentka architektury - gratulacje ^^
_______
bo codzienność to jednostajny poemat
+tomekcichorek    14.07.2007 @15:49:42
dzięki za obserwacje.. :D
~MatiDG    13.07.2007 @19:36:47
Ja chyba tez wyląduje w Krk
dostałem sie tez do Gliwic i jeszcze mam dylemat co do wyboru;p

Pozdrawiam serdecznie
~bml    12.07.2007 @23:34:15
jak mowilem tak zrobie ide do glw. ale zadyme im i tak zrobie nie odpuszcze- zycie jest piekne, kiedy sie widzimy moze w pon/wtorek ?
~pawjr    11.07.2007 @22:41:15
Powiedz swoim przyszłym profesorom, że mają niezły "BURDEL" na swojej uczelni. Nic się nie można dowiedzieć
pzdr
_______

~pawjr    10.07.2007 @23:31:06
Gratuluję Dlaczegp mnie nie sprawdziłaś?
_______

~Kegriz    10.07.2007 @20:35:01
_______
http://www.akwarela.fora.pl/ forum akwarelowe - zapraszam miłośników tej techniki
http://rafalrudko.com/ - strona z moimi akwarelami
~Kegriz    10.07.2007 @19:51:42
najważniejsze że już tam jesteś... ja zanim się dostanę... to mi się to znudzi... a wszyscy moi znajomi skończą studia ;(
_______
http://www.akwarela.fora.pl/ forum akwarelowe - zapraszam miłośników tej techniki
http://rafalrudko.com/ - strona z moimi akwarelami
~Kegriz    10.07.2007 @19:45:36
ooooo gratuluję!!! ale jaktam na tle grupy wypadłaś? jakiś czołowy wyniki? po srodku, czy końcowy?
_______
http://www.akwarela.fora.pl/ forum akwarelowe - zapraszam miłośników tej techniki
http://rafalrudko.com/ - strona z moimi akwarelami
~pawjr    10.07.2007 @18:34:09
Ciekawe kiedy w necie będzie? :/
_______

~pawjr    10.07.2007 @10:20:12
No i jak?
_______

~TwistTheKnife    09.07.2007 @10:13:42
ano zalew nowohucki ^^

i kogo ja tu widzę :D
_______
"Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski
~Leniu9000    08.07.2007 @16:26:24
heh dzieki jak bede rysował trak jak Ty to sie na pewno dostane
_______
Zapraszam !
~waga27    06.07.2007 @14:55:55
zdecydowanie świetne rysunki
_______
i know i'm selfish i'm unkind
~waga27    06.07.2007 @14:53:16
dzięki za obserwację
_______
i know i'm selfish i'm unkind
*hallor    05.07.2007 @23:20:33
_______
Masz pytanie ? Coś Cię trapi ? Napisz, a postaram się pomóc.
~bml    05.07.2007 @12:07:46
ja też do ldz, już dzwoniłem i mają naprawić jak nie to prokurator
~bml    04.07.2007 @21:30:03
czesc arch czaisz wchodze na swoje konto na` pk a tu dane jakieś magdy ze ślaska, jak jutro nie bedzsie ok to taki dym im zrobie - to jestprawdziwa strona pk- do lublina skladalas?
~Wampajr    04.07.2007 @11:49:51
dzięki za komentarz?
Szczórka? Jakiego szczurka xD
ze szczurem jeszcze sie nie spokałąm Chociarz w sumie co kto lubi
Piekna galeria
_______
~pawjr    01.07.2007 @15:07:25
Jakie papiery trzeba wysłać po egzaminie na WA bo ja nie mogę się na tej stronie nic połapać:/
_______

~Kegriz    30.06.2007 @08:46:01
a jakie tematy były tych egzaminów...?
_______
http://www.akwarela.fora.pl/ forum akwarelowe - zapraszam miłośników tej techniki
http://rafalrudko.com/ - strona z moimi akwarelami
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt